swxtst

Obchodní podmínky:

  1. Kontaktní údaje prodávajícího

    1. Název: Michal Motyka

    2. Sídlo: Na Veselí 871/10, Praha 4

    3. IČ: 05592780

    4. DIČ: CZ9209040016

    5. Zapsaná: Podnikatel je zapsán v živnostenském rejstříku vedeném
      pod úřadem městské části Praha

    6. Email: info@MultiMine.cz

  1. Informace

    1. Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s
      výjimkou zjevné chyby. Ceny jsou prezentovány včetně všech daní
      (např. DPH).

    2. Přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou není přijetím
      nabídky.

    3. Potvrzení obsahu smlouvy uzavřené v jiné než písemné formě,
      které vykazuje odchylky od skutečně ujednaného obsahu smlouvy,
      nemá právní účinky.

    4. Převzetí nevyžádaného plnění ze strany kupujícího neznamená
      přijetí nabídky.

  1. Doručování zboží

    1. Uživatel souhlasím s okamžitým doručením objednaných služeb,
      produktů s digitálním obsahem,, serverů a podobně a bere na
      vědomí, že jakmile začne proces doručení, ztrácí právo na
      odstoupení od objednávky.

    2. Prodávající dodá zboží kupujícímu kompletní, nejpozději do 2
      dnů od uhrazení objednávky, pokud u jednotlivého zboží neuvádí
      jinou lhůtu k dodání. Kupující je povinen zboží převzít.
      Kupujícímu se doporučuje, aby si zboží při převzetí co nejdříve
      překontroloval.

    3. Doklady ke zboží, zejména daňový doklad, potvrzení a
      certifikáty, odešle prodávající kupujícímu na jeho vyžádání a
      to nejpozději do 14 dnů od doručení žádosti spotřebitelem.

    4. Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v elektronické
      formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti z
      vadného plnění a jakým způsobem může kupující práva z nich
      uplatnit.

    5. Cena a způsob doručení je vždy zobrazena u konkrétního zboží.

  1. Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy

    1. Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží
      nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí
      zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby
      se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou,
      vlastnostmi a funkčností zboží.

    2. Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před
      dodáním zboží.

    3. Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá
      ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od
      smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v
      odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního
      dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.

    4. Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně
      odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do
      14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým
      platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci
      určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen
      kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné
      lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat
      zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na
      dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit
      známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese
      kupující.

    5. Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího,
      je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na
      náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou
      částku.

    6. Výjimky: Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv
      na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči,
      či u smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky,
      že ke splnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího
      před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; dále u smluv na
      dodávku služeb nebo zboží (vč. alkoholických nápojů), jejichž
      cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli
      prodávajícího; u smluv na dodávku zboží a služeb upravenéných
      podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a u smluv na
      zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo
      nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného
      obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit; u dodávky
      zvukových či obrazových nahrávek nebo počítačových programů,
      porušil-li kupující jejich původní obal; u dodávky novin,
      časopisů nebo jiných periodik; u smluv o ubytování, dopravě,
      stravování nebo využití volného času poskytovaných v určeném
      termínu nebo u smluv uzavíraných na základě veřejné dražby
      podle zákona upravujícího veřejné dražby.

  1. Práva a povinnosti z vadného plnění

    1. Jakost při převzetí

      1. Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané
        nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému
        nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho
        množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným
        zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná
        se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.

      2. Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou
        let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na
        bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny;
        není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu
        odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek
        na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad,
        týká-li se vada pouze této součásti.

      3. Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě
        odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní
        ceny v plné výši.

      4. Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že
        vada zboží existovala již při převzetí zboží.

      5. Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud
        prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo
        ji sám způsobil.

      6. U prodávaného použitého zboží prodávající neodpovídá za
        vady odpovídající míře dosavadního používání nebo
        opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající
        neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána.
        Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo
        na přiměřenou slevu.

    2. Zákonná práva z vad

      1. Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24
        měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v
        reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.

      2. V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své
        volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení
        smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či
        neodstranitelnou):

        1. odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním
          chybějící věci;

        2. bezplatné odstranění vady opravou;

        3. přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo

        4. vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

      3. Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana
        porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo
        musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud
        by toto porušení předvídala.

      4. U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez
        ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či
        neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady
        anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

      5. Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně
        (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné
        závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady
        současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní
        ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

      6. Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného
        opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.

  1. Vyřízení reklamace

    1. Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo
      osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění
      nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by
      uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob
      vyřízení reklamace.

    2. Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil
      při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení
      vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen
      tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být
      neodstranitelná.

    3. Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy
      včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.

    4. Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o
      koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení
      zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě. Zboží by
      mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k
      jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.

    5. Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří
      pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k
      rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti
      odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci,
      včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného
      odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s
      kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této
      lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné
      porušení smlouvy.

    6. Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující
      požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.

    7. Záruční doba se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do
      jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc
      vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se
      odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo
      jeho části.

    8. Není-li umožněno sledovat stav vyřízení reklamace on-line,
      zavazuje se prodávající o vyřízení reklamace kupujícího
      informovat podle jeho požadavku e mailovou zprávou nebo
      prostřednictvím SMS.

    9. U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně
      vynaložených nákladů.

  1. Ochrana osobních údajů

    1. Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly
      prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o
      ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění
      předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje
      o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit,
      případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním.
      Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu
      osobních údajů.

    2. Kupující může prodávajícímu sdělit, že chce ukončit zasílání
      obchodních sdělení, a to na elektronickou adresu získanou v
      souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv
      náklady.

  2. Řešení sporů

    1. Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.

    2. Kupující, který je spotřebitelem, má podle zákona č. 634/1992
      Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, právo na
      mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo
      ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn
      mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce.
      Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách
      www.coi.cz.

    3. Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na
      návrh spotřebitele, a to pouze v případě, že se spor nepodařilo
      s prodávajícím vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do 1
      roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je
      předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

    4. Spotřebitel má právo zahájit mimosoudní řešení sporu online
      prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce
      ec.europa.eu/consumers/odr/.

    5. Kupující se rovněž může obrátit s žádostí o radu ohledně svých
      spotřebitelských práv na dTest, o.p.s. přes
      www.dtest.cz/poradna či na telefonu 299 149 009.

    6. Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb.,
      o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká
      obchodní inspekce (www.coi.cz).

Divi WordPress Theme