Chybná SMS

Poslal jsi SMS a nedostal jsi Kredity, nebo VIP?

Možné příčiny a jejich řešení:

Nepřišla mi odpovědní SMS:
Pokud ti nepřišla odpovědní SMS znamená to, že tvoje SMS na GameTeam vůbec nedorazila a musíš to řešit se svým operátorem.

  • Nemáš v mobilu dostatek kreditu – Dobij si mobil kreditem a pošli zprávu znovu (někdy může váš operátor zablokovat odeslání premium SMS i v případě, že máte dostatečný kredit na odeslání SMS, ale po odeslání by vám zbylo jen velmi málo kreditu). Není technicky možné, aby ti v tomto případě byl z telefonu stržen kredit vyšší, než je cena běžně posílané SMS! (Kredit za VIP/Kredity strháváme až po přijetí odpovědní SMS).
  • Tvůj operátor má chvilkový výpadek služeb –  Berte SMSky u kterých nedostanete odpovědní SMS jako nedoručené, vyčkejte například 30 minut a zkuste SMS poslat znovu. 
  • Máš blokované Premium SMS (nákupy přes SMS). Zajdi za rodiči a zeptej se zda si můžeš přes SMS koupit něco a pokud ano, tak je popros jestli-by ti u tvého mobilního operátora zrušili blokaci nákupů přes SMS.

V odpovědní SMS mi přišel text typu: Premium SMS jsou blokovány, Tato služba není povolena a nebo podobně:

  • Na svém telefonním čísle máš zablokované Premium SMS – Popros mamku, nebo taťku aby kontaktovali tvého mobilního operátora a aktivovali ti Premium SMS. Aktivaci by měl provádět ten kdo platí účet za telefon, takže většinou mamka, nebo taťka! Není technicky možné, aby ti v tomto případě byl z telefonu stržen kredit vyšší, než je cena běžně posílané SMS! (Kredit za VIP/Kredity strháváme až po přijetí odpovědní SMS).

V odpovědní SMS mi přišel text, který evidentně není z GameTeamu

  • Chybně napsané telefonní číslo SMS – Odešli SMS znovu a tentokrát se správným číslem. SMS odeslanou na špatné tel. číslo můžeš reklamovat na telefonním čísle +420 736 760 798, nebo www.platmobilem.cz
  • Chybně napsané klíčové slovo – Pokud jsi udělal chybu v prvních dvou písmenech, tedy v GT, tak k nám SMS vůbec nepřijde a není jak by jsme vám mohli pomoc. V takovém případě můžete svoji platbu reklamovat pouze na telefonním čísle +420 736 760 798, nebo www.platmobilem.cz

V odpovědní SMS mi přišel text:  Platba cislo xxxxx nebyla uspesna. Klicove slovo bylo spatne zadano…

  • Chybně napsaný text SMS – Vyplň formulář níže. (Zkontroluj v odeslaných zprávách. Nejčastěji bývá někde mezera navíc)
    Pokud napíšete správně na začátku GT a pak někde uděláte chybu, tak se SMS dá dohledat a vše napravit. Pokud ale uděláte chybu v prvních dvou písmenech, tedy v GT, tak k nám SMS vůbec nepřijde a není jak by jsme vám mohli pomoc. V takovém případě můžete svoji platbu reklamovat pouze na telefonním čísle +420 736 760 798, nebo www.platmobilem.cz

 

Varování pro nepoctivce:

Pokud by jste se pokusili nějakým způsobem falšovat informace, nebo lhát, dosáhnete pouze toho, že bude váš účet zablokován!

Kontaktní formulář

Před odesláním kontaktního formuláře si přečti možné příčiny a jejich řešení v horní části této stránky.

Nepiš prosím, že ti nepřišla odpovědní SMS a přesto ti byl z telefonu stržen kredit, je to technicky nemožné a na takovýto formulář nebudeme odpovídat!!!

Máš české, nebo slovenské telefonní číslo? (vyžadováno)
Mám české telefonní číslo.Mám slovenské telefonní číslo.

Jakou službu jsi kupoval? (vyžadováno)

Váš email (vyžadováno)

Pro jaký nick jsi službu kupoval? (vyžadováno)

Z jakého telefonního čísla jsi SMS posílal? (vyžadováno)

Kdy jsi SMS odesílal? (vyžadováno)

Na jaké telefonní číslo jsi SMS posílal? (vyžadováno)

Jaký text jsi do SMS napsal? Opiš z mobilu - odeslané zprávy. (vyžadováno)

Jaký text ti přišel v odpovědní SMS? Opiš z mobilu - doručené zprávy. (vyžadováno)

Kolik kreditu ti bylo strženo z mobilu? (vyžadováno)

Zde můžete napsat poznámku, nebo upřesňující informace k SMS

Captha - Vypočítej příklad


Divi WordPress Theme