Chybná platba

Poslal jsi SMS, nebo jsi nakoupil přes kreditku, PSC, PayPal, … a nedostal jsi Kredity, nebo VIP?

*** SMS ***

Možné příčiny a jejich řešení:

Nepřišla mi odpovědní SMS:
Pokud ti nepřišla odpovědní SMS znamená to, že tvoje SMS na GameTeam vůbec nedorazila a musíš problém řešit se svým operátorem.

  • Nemáš v mobilu dostatek kreditu – Dobij si mobil kreditem a pošli zprávu znovu (někdy může váš operátor zablokovat odeslání premium SMS i v případě, že máte dostatečný kredit na odeslání SMS, ale po odeslání by vám zbylo jen velmi málo kreditu). Není technicky možné, aby ti v tomto případě byl z telefonu stržen kredit vyšší, než je cena běžně posílané SMS! (Kredit za VIP/Kredity strháváme až po přijetí odpovědní SMS).
  • Tvůj operátor má chvilkový výpadek služeb –  Berte SMSky u kterých nedostanete odpovědní SMS jako nedoručené, vyčkejte například 30 minut a zkuste SMS poslat znovu.
  • Máš blokované Premium SMS (nákupy přes SMS) – Zajdi za rodiči a zeptej se zda si můžeš přes SMS koupit něco a pokud ano, tak je popros jestli-by ti u tvého mobilního operátora zrušili blokaci nákupů přes SMS.
  • Tvůj mobilní operátor nepodporuje Premium SMS (nákupy přes SMS) – Někteří levní virtuální mobilní operátoři vůbec možnost nákupu přes SMS neumožňují. Bližší informace zjistíš na webu svého mobilního operátora, nebo na jeho infolince.

V odpovědní SMS mi přišel text typu: Premium SMS jsou blokovány, Tato služba není povolena a nebo podobně:

  • Na svém telefonním čísle máš zablokované Premium SMS – Popros mamku, nebo taťku aby kontaktovali tvého mobilního operátora a aktivovali ti Premium SMS. Aktivaci by měl provádět ten kdo platí účet za telefon, takže většinou mamka, nebo taťka! Není technicky možné, aby ti v tomto případě byl z telefonu stržen kredit vyšší, než je cena běžně posílané SMS! (Kredit za VIP/Kredity strháváme až po přijetí odpovědní SMS).

V odpovědní SMS mi přišel text, který evidentně není z GameTeamu

  • Chybně napsané telefonní číslo SMS – Odešli SMS znovu a tentokrát se správným číslem. SMS odeslanou na špatné tel. číslo můžeš reklamovat pouze na telefonním čísle +420 702 180 840, nebo přes kontaktní formulář našeho poskytovatele SMS služeb.
  • Chybně napsané klíčové slovo – Pokud jsi udělal chybu v prvních dvou písmenech, tedy v GT, tak k nám SMS vůbec nepřijde a není jak by jsme vám mohli pomoc. V takovém případě můžete svoji platbu reklamovat pouze na telefonním čísle +420 702 180 840, nebo přes kontaktní formulář našeho poskytovatele SMS služeb.

V odpovědní SMS mi přišel text:  Platba cislo xxxxx nebyla uspesna. Klicove slovo bylo spatne zadano…

  • Chybně napsaný text SMS – Vyplň formulář níže. (Zkontroluj v odeslaných zprávách. Nejčastěji bývá někde mezera navíc)
    Pokud napíšete správně na začátku GT a pak někde uděláte chybu, tak se SMS dá dohledat a vše napravit. Pokud ale uděláte chybu v prvních dvou písmenech, tedy v GT, tak k nám SMS vůbec nepřijde a není jak by jsme vám mohli pomoc. V takovém případě můžete svoji platbu reklamovat pouze u našeho poskytovatele SMS  služeb na telefonním čísle +420 702 180 840, nebo přes kontaktní formulář našeho poskytovatele SMS služeb.

 

Varování pro nepoctivce:

Pokud by jste se pokusili nějakým způsobem falšovat informace, nebo lhát, dosáhnete pouze toho, že bude váš účet zablokován!

*** Bezhotovostní platba (Kreditka, Paypal, PSC, bank. převod,...) ***

Možné příčiny a jejich řešení:

Pokud vám do několika minut nebyl přičten Kredit, který jste nakoupili jde v 99,9% případů o chybu při vyplňování nicku při nákupu. V drtivé většině těchto případů uživatel nick, na který má být Kredit připsán, nevyplnil vůbec.

Řešení:
Vyplň formulář umístěný na konci této stránky a do do pole „Zde můžete napsat poznámku, nebo upřesňující informace k platbě“  vlož text z potvrzujícího mailu od GoPay, který ti přišel po nákupu na mailovou adresu zadanou při nákupu.

 

Kontaktní formulář – chybná platba

Před odesláním kontaktního formuláře si přečti možné příčiny a jejich řešení v horní části této stránky.
Nepiš prosím, že ti nepřišla odpovědní SMS a přesto ti byl z telefonu stržen kredit, je to technicky nemožné a na takovýto formulář nebudeme odpovídat!!!

Jakou službu jsi kupoval? (vyžadováno)

Váš email (vyžadováno)

Pro jaký nick jsi službu kupoval? (vyžadováno)

Kdy jsi nákup uskutečnil? (vyžadováno)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------


Vyplň pokud jsi nakupoval přes SMS

Z jakého telefonního čísla jsi SMS posílal?

Na jaké telefonní číslo jsi SMS posílal?

Jaký text jsi do SMS napsal? Opiš z mobilu - odeslané zprávy. (vyžadováno)

Jaký text ti přišel v odpovědní SMS? Opiš z mobilu - doručené zprávy. (vyžadováno)

Kolik kreditu ti bylo strženo z mobilu?

--------------------------------------------------------------------------------------------------------


Vyplň pokud jsi nakupoval přes bezhotovostní platbu

Po nákupu ti přišel potvrzující email od GoPay. Vlož sem text tohoto mailu

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zde můžete napsat poznámku, nebo upřesňující informace k SMS

Vyplněním a odesláním kontaktního formuláře dáváš Souhlas se zpracováním osobních údajů (IP adresa, nick, e-mailová adresa, a další ve formuláři uvedené údaje). Údaje budou využity pouze pro konkrétní případ týkající se zprávy v odeslaném formuláři. Údaje nikdy nepředáváme 3. straně

Divi WordPress Theme